У Миколаєві почала працювати оновлена робоча група з оптимізації структури виконавчих органів

0

21 січня на перше організаційне засідання зібралась оновлена робоча група з оптимізації структури виконавчих органів міської ради. Відповідне розпорядження 15 січня видав Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич.

Відповідно до розпорядження, головою робочої групи призначено Дмитра Лазарєва, директора департаменту з надання адміністративних послуг міської ради; заступником голови робочої групи – Тетяну Казакову, секретаря міської ради; секретарем – Ірину Малу, головного спеціаліста відділу секретаріату управління апарату міської ради.

“Моя особиста місія – стати містком між депутатським корпусом та чиновниками, щоб досягти консолідованого рішення та оптимізувати структуру виконавчих органів. Не збільшити чи зменшити, а саме оптимізувати: позбавитися дублювання функцій, незайнятих вакансій, прибрати будь-які маніпуляції з економією фонду заробітної платні тощо. Ми повинні вибудувати у нас в Миколаєві модель, за якою вже працює вся Україна,”- зазначив Дмитро Лазарєв.

Також він роз’яснив, хто саме входить до складу оновленої робочої групи: «У складі робочої групи є 10 чиновників, 10 депутатів (по 2 особи з кожної фракції та 3 позафракційних). Так зроблено для того, щоб всі думки були враховані в роботі».

Підсумовуючи переш засідання, Дмитро Лазарєв наголосив, що буде розроблено графік, відповідно до якого заслуховуватимуть керівників структурних підрозділів міської ради, та доручив начальнику відділу кадрів підготувати інформацію про вакансії у виконавчих органах міськради, які не були зайняті протягом року.

Наступне засідання робочої групи заплановано провести за два тижні.

Leave A Reply

Your email address will not be published.